• Leverans 1-3 vardagar
  • 5% bonus från första köpet
  • Fri frakt vid köp över 1500 kr

RETURER & REKLAMATIONER

RETURER OCH BYTEN

Du har 14 dagars öppet köp och bytesrätt på både varor till ordinarie pris och rea. Vi hjälper dig att byta eller lämna tillbaka ditt plagg om du inte känner dig helt nöjd. Observera att en vara måste vara oanvänd och ha kvar alla produktlappar och eventuellt emballage för att godkännas som retur.

 

WEBBSHOPPEN

Om du vill skicka en eller flera varor i retur debiterar vi en fraktavgift på 69 kr. Du kan även returnera ett köp från webbshoppen i valfri butik kostnadsfritt, ta då gärna med dig din följesedel.

  • Retur med Budbee: Återanvänd gärna emballaget vi skickade ordern i och se till att det är väl förslutet. Boka enkelt en retur via sms-länken du fick från Budbee i samband med leveransen, eller med Budbees app. Följ därefter instruktionerna för att lämna i en Budbee Box eller boka en upphämtning till din dörr. Du behöver ingen returfraktsedel, det löser Budbee.
  • Retur med DHL: Återanvänd gärna emballaget vi skickade ordern i och se till att det är väl förslutet. Fäst returfraktsedeln på paketet. Därefter lämnar du in paketet hos ett DHL-ombud och spar kvittot.

 

I BUTIKERNA

Ta med ditt kvitto och kortet som du betalt med till butiken vid retur. Återbetalning sker alltid till samma kort som du betalt varan med. Om du vill byta ett webbköp ska du kunna visa upp fakturan. Enklast är att bara ladda ner Klarnas app i mobilen.

 

CYKELBUD

Om du handlat med cykelbud från Mood returnerar du enklast i butiken. Vill du ha upphämtning med cykelbud ringer du butiken så arrangerar de upphämtning. Du betalar separat 100 kr med Swish eller Klarna.

 

REKLAMATION

Om du upptäcker ett fel på varan som vi av någon anledning inte sett, kom in till oss så hjälper vi dig att hantera problemet. Om du inte har möjlighet att komma till en av butikerna kan du kontakta vår kundtjänst per mail på webbshop@sthlmblvd.se. Bifoga då gärna bilder av felet på produkten för snabbare hanteringstid.

RETURER & REKLAMATIONER

RETURER OCH BYTEN

Du har just nu öppet köp och bytesrätt t.o.m. 8 januari 2023. Vi hjälper dig att byta eller lämna tillbaka ditt plagg om du inte känner dig helt nöjd. Observera att en vara måste vara oanvänd och ha kvar alla produktlappar och eventuellt emballage för att godkännas som retur.

 

WEBBSHOPPEN

Vid byten till annan storlek eller annat plagg står vi för returkostnaden. Gör omgående en ny beställning i vår webbshop på det du vill byta till. Om det uppstår en fraktkostnad vid det nya köpet kommer vi att ta bort denna från din Klarna-faktura innan vi skickar ditt utbytesplagg. Om du vill ångra hela ditt köp debiterar vi returfrakten på 69 kr. Detta gäller även då du köper två storlekar av samma plagg, då returen av det ena plagget är planerat. Du kan även returnera ett köp från webbshoppen i valfri butik kostnadsfritt.

  • Om du fått hemleverans med Budbee eller leverans till en Budbee Box får du med returunderlag så att du kan returnera via DHL-ombud. Kryssa i rutan för byte och fyll i ditt nya ordernummer. Du kan även returnera webbköp i våra butiker utan kostnad.
  • Om du handlat via webbshoppen med DHL använder du returfraktsedeln i paketet för att returnera. Kryssa i rutan för byte och fyll i ditt nya ordernummer. Du kan även returnera webbköp i våra butiker utan kostnad.
  • Om du handlat med cykelbud från Mood returnerar du enklast i butiken. Vill du ha upphämtning med cykelbud ringer du butiken så arrangerar de upphämtning. Du betalar separat 100 kr med Swish eller Klarna.

 

I BUTIKERNA

Ta med ditt kvitto och kortet som du betalt med till butiken vid retur. Återbetalning sker alltid till samma kort som du betalt varan med. Om du vill byta ett webbköp ska du kunna visa upp fakturan. Enklast är att bara ladda ner Klarnas app i mobilen.

 

CYKELBUD

När du valt leverans med cykelbud byter du eller lämnar tillbaka i valfri butik utan kostnad. Vi kan också ordna en hämtning med cykelbud, vi debiterar då 100 kr för hämtningen.

 

REKLAMATION

Om du upptäcker ett fel på varan som vi av någon anledning inte sett, kom in till oss så hjälper vi dig att hantera problemet. Om du inte har möjlighet att komma till en av butikerna kan du kontakta vår kundtjänst per mail på webbshop@sthlmblvd.se. Bifoga då gärna bilder av felet på produkten för snabbare hanteringstid.

Nacka Forum

Tel: 08-716 01 11

  • Vardagar: 10–20
  • Lördagar: 10–18
  • Söndagar: 11–18

Sollentuna Centrum

Tel: 08-631 08 88

  • Vardagar: 10–20
  • Lördag: 10–18
  • Söndag: 10–18

Mood Stockholm

Tel: 08-20 40 40

  • Vardagar: 10–19
  • Lördagar: 10–18
  • Söndagar: 11-17

Bromma Blocks

Tel: 08-28 40 00

  • Vardagar: 10–20
  • Lördag: 10–18
  • Söndag: 10–18

Täby Centrum

Tel: 08-761 60 00

  • Vardagar: 10–20
  • Lördag: 10–18
  • Söndag: 10–18

Din shoppingbag(0 artiklar)

Shoppingbagen är tom
Totalt: 0 kr
Till kassan