RETURER & REKLAMATIONER
RETURER OCH BYTEN
Du har 14 dagars öppet köp och bytesrätt på både varor till ordinarie pris och rea. Vi hjälper dig att byta eller lämna tillbaka ditt plagg om du inte känner dig helt nöjd. Observera att en vara måste vara oanvänd och ha kvar alla produktlappar och eventuellt emballage för att godkännas som retur.
WEBBSHOPPEN
Om du vill skicka en eller flera varor i retur debiterar vi en fraktavgift på 69 kr. Du kan även returnera ett köp från webbshoppen i valfri butik kostnadsfritt, ta då gärna med dig din följesedel.
Observera att returer med Budbee just nu kan ta lite längre tid än vanligt p.g.a. att de gör förändringar i sina terminaler. Vi återbetalar dig så fort vi tar emot din retur. Du kan meddela retur i Klarnas app, eller maila oss på webbshop@sthlmblvd.se
- Retur med Budbee: Återanvänd gärna emballaget vi skickade ordern i och se till att det är väl förslutet. Boka enkelt en retur via sms-länken du fick från Budbee i samband med leveransen, eller med Budbees app. Följ därefter instruktionerna för att lämna i en Budbee Box eller boka en upphämtning till din dörr. Du behöver ingen returfraktsedel, det löser Budbee.
- Retur med DHL: Återanvänd gärna emballaget vi skickade ordern i och se till att det är väl förslutet. Fäst returfraktsedeln på paketet. Därefter lämnar du in paketet hos ett DHL-ombud och spar kvittot.
I BUTIKERNA
Ta med ditt kvitto och kortet som du betalt med till butiken vid retur. Återbetalning sker alltid till samma kort som du betalt varan med. Om du vill byta ett webbköp ska du kunna visa upp fakturan. Enklast är att bara ladda ner Klarnas app i mobilen.
REKLAMATION
Om du upptäcker ett fel på varan som vi av någon anledning inte sett, kom in till oss så hjälper vi dig att hantera problemet. Om du inte har möjlighet att komma till en av butikerna kan du kontakta vår kundtjänst per mail på webbshop@sthlmblvd.se. Bifoga då gärna bilder av felet på produkten för snabbare hanteringstid.